Monday 24 October 2016

NutriFeron:Penemuan Hebat Dalam Sistem Imun.


NUTRIFERON


Penemuan terhebat dalam bidang Immunologi:

Penemuan hebat dalam meningkatkan sistem imun badan oleh Dr.Yasuhiko Kojiyama dari Universiti Tokyo 
pada tahun 1954.
Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakkan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan,Dr Kojiyama telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia dikenali NutriFeron.Formulanya digunakan adalah semulajadi,selamat,tulin dan berkesan,iaitu berjaya menetapkan bahawa estrak dari 4 tumbuhan seperti biji labu,bunga safflower,honeysuckle Jepun dan biji Plantago.Keempat-empat jenis tumbuhan berkebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.
Penemuan dan rekaan beliau telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi
Honeysukle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan meransang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.

Interferon adalh satu formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai2 biasa.Ianya hanya boleh di dapati melalui Shaklee.

Di dalam bidang perubatan,Suntikkan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis,kanser,hidrophobia(penyakit anjing gila),Herpes dan HIV.

Manfaat utama InterFeron:

1)Mengukuhkan Sistem Imun Dalam Masa 3 Hari.
Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia.Kajian2 telah menunjukkan bahawa interferon mampu meransang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells,B-cells,dan makrofag.

2)Melawan Kanser Dan Tumor
Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunoglobin melawan sel-sel kanser.Selain itu juga,ia mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

3)Melindungi dari Influenza
Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara,melindungi dengan berkesan daripada virus,mikrob termasuklah selsema,flu,alergi,inflamasi dan influenza.

4)Meringankan Stress & kelesuan
Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan,stress,kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

5)Melambatkan Penuaan
Formula unik Nutriferon meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas,virus dan kuman.Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

6)Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B&C.
Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan seperti kembung perut,rasa,mual dan lain-lain kepada pesakit hepatitis B&C.

7)Melambatkan Menopouse(mempertingkatkan kesihatan wanita)
Hypertensi,tahap kolestrol yang tinggi,kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopouse akan menjadi lebih baik.

8)Mempertingkatkan kesihatan PMS
Terbukti secara klinikal mengurangkan simpton yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid,sakit belakang,sakit payudara,masalah jerawat,kegelisahan,insomnia dan mood swing.

#INAAGENSHAKLEE
SID,Puchong Selangor

CALL/WHATSAPP:019 3518 273

iiiianya dalama
I


i>
>

No comments:

Post a Comment