Friday 4 November 2016

Scrub Muka homemade

Scrub Muka(ESP+ vit E + Habbatus Sauda +Garam bukit )

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi,hari ini saya berpeluang berkongsi idea bermanfaat,tanpa di sangka-sangka,saya berjaya menghasilkan sendiri scrub muka dengan menggunakan bahan yang selamat tanpa bahan kimia,iaitu hasil gabungan ESP,Vitamin E semulajadi daripada produk shaklee ,Habbatuss Sauda dan garam bukit.Asalnya,bangun tidur terkejut tengok muka kusam yang amat,inilah bahana tak cuci muka sebelum tidur.Walhalnya ,saya ni tak suka belek-belek muka tepek krim bagai just guna pencuci muka jer.Tapi alhamdulillah la,kulit muka jadi tak kering mengelupas,malah bahagian badan lain pun tak kering bersisik,begitu juga dengan tumit tak pecah dan rambut jarang gugur,sejak amal ESP.Saya amal ESP ni sebab breasfeed baby tau dan vitamin E tu saya ambil sekali sekala sebab saya ada vitamin C.Vitamin E kepunyaan suami saya.Nak tahu,vitamin E dengan selenium bukan sahaja bersifat anti-penuaan mampu mengatasi jeragat,juga bersifat anti-radang malah untuk menambahkan nilai kepekatan sperma(mani) lelaki dan syahwat lelaki.Vitamin elok sangat diambil oleh lelaki yang mudah letih,kurang "keinginan",malah kemandulan juga berpunca dari lelaki tau.Hahaha saya,suami saya ambil"that,s no point"dah  7 cahaya mata,percaya tak?

Sebenarnya saya juga terpengaruh dengan Scrub Garam Bukit dan Habbatus Sauda yang dikatakan mampu menghilangkan jeragat dan parut.Untuk pengetahuan anda semua,saya pernah cuba menghasilkan scrub muka dengan dua bahan ini,tapi amat mengecewakan kerana membuatkan kulit rasa pedih,perit dan luka kerana tekturnya yang kasar.Alhamdulillah kali ini dengan gabungan produk shaklee,bukan sahaja tidak menyakitkan hasilnya sungguh WOWWW.Alang-alang bahan dah ade kat rumah,maka tercetuslah idea.

Tekstur serbuk Esp yang halus hasil estrak soya tulen NOGMO,bukan sahaja boleh diambil secara oral untuk mencantikkan kulit malah melicinkan kulit.Gabungan vitamin E memantapkan lagi penghasilan scrub ini,seperti mana yang kita tahu vitamin E semulajadi (shaklee),mampu mencantikkan kulit,bersifat anti-penuaan dan berupaya menghilangkan jeragat.

Saya suka bereksperimen sendiri,dan merasakan sendiri perubahan dan berkongsi manfaat dengan anda semua.Saya tidak menjual/berniaga semata-mata malah ingin menambah nilai hidup seseorang,Dan saya mahu anda semua rasa ,apa yang saya rasa di awalnya saya membeli/mencuba dengan orang lain dan akhirnya jadi pengguna setia(ahli).Saya juga,cuak/khuatir dengan testimoni orang lain,atas sebab ini jugalah saya mencuba sendiri.
Bahan Scrub ditumbuk dan dicampur dengan sedikit air.
Jom kita tengok>>

muka sebelum mandi/cuci
Selepas digosok dan dibiarkan selama 5 minit 

>>saya biar selama 5 minit bukanya apa,sibuk buat facial kat muka suami sekali.Gambar saya zoom dekat asalnya nak tengok perubahan.
Hasil inovasi Scrub/selepas dicuci.

(Pn Zurina,,ibu kepada 7 anak)
Kepada pembaca diluar sana,berminat dengan produk shaklee yang mana telah lebih 50 tahun bertapak dan telah dilakukan beribu-ribu ujikaji untuk memastikan ketulinan dan keberkesanan.Produk yang disahkan halal dan selamat tanpa kimia dikenali dan bertaraf antarabangsa..Landmark sudy.

Hubungi pengedar shaklee sah,untuk mendapatkannya,kerana produk shaklee tidak dijual dipasaran demi menjaga kualiti dan agen-agen pemasarannya yang terlatih.

Saya> Pn Zurina Binti Mohd Noor,SID sah shaklee No ID 1092799
           SID  Puchong Selangor,
           No telefon:019 3518 273

No comments:

Post a Comment