Monday 23 June 2014

Bagaimana Omega-3 yang kaya dengan EPA & DHA boleh membakar lemak..

Bagaimana omega-3 fatty acid membakar lemak?


Dalam Set Slim,proses menurunkan berat badan,menekankan konsep BAKAR,BUANG & BINA..
Kejayaannya juga bergantung kepada pilihan individu samada mengamalkan mengikut jadual,size badan,disamping kebolehan individu mengamalkan diet dengan seimbang,disamping kebolehan melakukan aktiviti kecergasan fizikal.kehadiran suplemen diet hanya untuk membantu.kebolehan memilikki tubuh badan yang ideal juga bergantung kepada bajet anda.

Untuk proses bakar lemak & kolestrol terdapat 2 jenis  produk diet;

1.Omega Guard
2.Lecithin
bezanya ibarat omega sebagai kereta sport>> laju jer pecut,manakala lecithin sebagai kereta biasa.

 

 Omega Guard shaklee dengan EPA & DHA serta Fatty acids
Omega-3 adalah minyak ikan laut dalam yang diperolehi daripada sumber seperti salmon ,tuna,Omega-3 yang kaya dengan EPA &DHA,yang kebiasaannya diambil sebagai nutrisi untuk kesihatan otak @ perkembangan  minda.Dalam "fish oil"mengandungi omega fatty acid yang bertindak membantu pembakaran lemak di badan.
Sumber omega-3 juga diperolehi dari flavseed ,kekacang dan lain2.Terdapat 79 sumber makanan yang kaya dengan lemak omega-3.Tetapi OMEGA GUARD SHAKLEE 100% dari sumber minyak ikan laut dalam.berbanding minyak omega -3 yang lain(berada di pasaran).hanya satu sajian (1 kapsul) sekali @ 2 kali sehari omega guard shaklee mempunyai 99% omega-3 yang kaya dengan EPA &DHA.untuk kesihatan ,kecergasan badan disamping kecerdasan minda.
Menurut sumber;http;//www.livestrong.com/Article/276633-Omega-3-fats-weight-loss/
"Fish Oil suplemen may help overweight and people with high blood pressure to lose weight,according to the National Institute of Health,Omega-3 fatty acids for polyunsaturated fatty acids are around in fish oil.The are considered essential to your diet because your body can,t make them.

* Omega-3 membantu anda membakar lemak dengan memberi signal kepada tubuh untuk bertindakbalas   kepada satu hormon yang dipanggil leptin.Leptin adalah perkataan yunani bermaksud kurus."leptin tell your body(brain) to supress your appetite making you eat less" bermakna leptin meberi isyarat ke otak,agar mengurang selera makan,,.Jadi anda mengekalkan@ mengurangkan berat badan.
* Lagipun leptin boleh meningkatkan metabolisme dengan peningkatan pengeluaran  kalenjar tiroid..(tiroid mengawal metabolism badan).
* Leptin juga menyebabkan badan anda membakar lemak untuk tenaga.disamping meningkat memori dan bertindakbalas/bekerja,walaupun anda sedang tidur @ rehat.

Jika badan anda kurang bertindakbalas dengan baik kepada leptin,maka sebaliknya akan berlaku;
>badan letih & lapar ,,mendorong makan dengan banyak.
>mengumpul lebih banyak lemak& kolestrol.
Jadi omega-3 sangat membantu badan bertindakbalas lebih baik dengan hormon leptin dengan meningkatkan metabolisme &membakar lemak di badan.

Terdapat 3 cara bagaimana Omega-3 Fatty Acids  akan membantu anda mengurangkan berat badan.
1.Membantu mengawal selera makan dengan menstabilkan paras gula dalam darah.
2.An Australia Study hasil kajian;seseorang yang mengambil omega-3 fats dalam"exercise program" program riadah/senaman membakar lebih banyak lemak daripada mereka yang exercise sahaja(senaman sahaja)tanpa mengambil omega-3 fats dan juga mereka yang exercise tetapi mengambil"other types of fat".
Kajian dilakukan di Jepun republik Czech menunjukkan pengambilan omega-3 fat menggalakkan pembakaran lebih banyak lemak.
Sumber;http;//www nowloss. com/good-fats-that-burn-fat-help-you-lose-weight-html.

Omega Guard untuk kekuatan fungsi otak/perkembangan minda,menyokong kesihatan jantung ,kesihatan organ dalaman dan lain-lain.Dan juga sebagai agen diet anda..

**Anda berminat ingin menjadi ahli &ingin nikmati pada ahli>serta nikmati faedah menarik,
  >>join group;anda dibimbing"from zero to hero"..
>>jana income
>>>Trip,,,
>>cash bonus
>>Reward& lain2.
@ ingin mendapatkan produk yang hebat ini>Anda & keluarga anda mungkin memerlukan ini.

Berminat call/whatsapp ;013 3158 377,Pn Zurina Mohd Noor,Id 1092799,
COD Area Puchong & Shah Alam ..
Penghantaran keseluruh Malaysia termasuk Singapura &Brunei>>khidmat poslaju &Gedex..

 Selamat Mencuba>semestinya produk halal,lulus KKM.tanpa kimia &pengawet .perasa.pewarna tiruan,,!00% sumber semulajadi....







.

No comments:

Post a Comment