Tuesday 11 February 2014

Rutin harian yang penuh kesibukkan.

  Sebagai seorang ibu dan isteri,tidak lekang dari menguruskan tanggunjawab,dari pagi sampai malam,hinggakan tiada masa untuk menjaga diri sendiri.Makan minum anak2 dan suami harus ku jaga,tapi aku sendiri,makan tak menentu.
Aku bukan guru,tapi tetap menjadi guru untuk anak2,macam karenah terpaksa kulayan.aku juga bukan ustazah,tapi ku harus mengajar mengaji/hafal al quran,untuk bekalan akhlak anak2ku.
  Kesihatan makin merudun,yang tidak ade penyakit,sekarang dah ade,,stress punya pasal dan gaya hidup yang tidak sihat n banyak faktor lagi agaknya..atas nasihat anak saudara yang menggunakan produk shaklee,menyarankan agar mengambil suplement shaklee untuk kesihatan..suplement pertama aku makan ialah Omega Guard,B complex dan vitamin c,itupun diberi oleh anak saudara.Lama kelamaan gangguan sakit kepala dan tekanan darah tinggi beransur pulih,maka bermula detik jatuh cinta dengan produk shaklee.
Dengan testimoni yang ku alami sendiri,akhirnya aku yakin dengan produk ini.Disaat rutin harian yang sibuk dan ditambah pula kelahiran baby,aku alami makin banyak stress,di samping masalah peruntukkan kewangan...ye la,sekolah dah nak bermula,dah 4orang anak bersekolah.
  Masalah ketiadaan air susu timbul akibat kesihatan aku yang tidak stabil dan rutin harian yang makin sibuk,.
Start Disember 2013,aku mula membelek belek blog tentang produk shaklee,akhirnya tergerak hati nak cuba produk ni selamanya,minat nak jadi ahli untuk jimat dan untuk kegunaan sendiri je,.Asyik duk baca2 success story orang,maka terpaut la pada seseorang ni(pengedar sah shaklee yang berjaya)>Dalam hati aku terdetik "ape salahnya"guna dan jual boleh tambah income..orang tak nak beli boleh guna sendiri jimat,akhirnya aku menyuakan pendapat kepada suami,dan dia setuju.Bermula detik menjadi pengedar sah shaklee di bawah group mummyshaklee dibawah susur galur Pn Ainul Sharazad(mummy ku).
  Awal januari 2014,pertama kali aku menjejak kaki ke HQ subang,beli kat sana.barang pertama ku ambil ialah Alfalfa set promosi dan ostermatrix..ini atas cadangan kekawan kat sana,yang peramah..pada mulanya aku menyuakan masalah ku alami ,iaitu kekurangan susu selepas bersalin,,2/3 penggunan berhasil.Alhamdulillah.Lendir dan keputihan banyak keluar dan rahim x sakit lagi,susu banyak, guna alfalfa.

*Pn Zurina Bt Mohd Noor(Distributor Shaklee Sah),
*No,Telefon:013 3158 377(call/whatsapp).
*Cod area Puchong & Shah Alam.
*Khidmat penghantaran keseluruh Malaysia,termasuk Singapura & Brunei. 


No comments:

Post a Comment